خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت
نوشته شده توسط : sharj

خرید شارژ
ایرانسل

مسابقه تیرماه کلاه قرمزی۹۲ خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت
موفق باشید خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت
سوال اول هر روز بطور اتوماتیک خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت برای ثبت نام کنندگان فرستاده می شود .
هر روز نیم میلیون تومان وجه نقد(ورود به قرعه کشی با کسب خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت حداقل۱۲۰۰ امتیاز)
با بیش از خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت ۱۰۰ میلیون تومان جایزه
- نحوه انصراف: کاربر برای لغو عضویت خود میتواند دستور LAGHV DANESTANIرا از طریق پیام کوتاه به شماره ۸۲۸۲ ارسال خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت کند.
جوایز این دوره (امتیاز بیشتر= شانس خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت بیشتر):
هدف از برگزاری این مسابقه خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت ضمن هیجان و شرکت در قرعه کشی، آشنایی مردم کشورمان با فرهنگ عامه مناطق مختلف می باشد و می تواند بار فرهنگی بسیار مناسبی به همراه داشته باشد
تعداد سوالات:هر روز خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت ۳ سوال
کسب امتیاز بیشتر در هر روز یعنی خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت افزایش شانس شرکت در قرعه کشی نیم میلیون تومان وجه نقد.
در پایان مرحله چهارم مسابقه(۳۱ تیر ماه ۹۲) از بین شرکت کنندگانی که در یک روز حداقل ۱۲۰۰ امتیاز کسب کرده باشند در قرعه کشی همان روز وجه نقد شرکت خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت داده می شوند.
برگزار کننده:شرکت پیام پرداز رایانه خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت ایلیا (بادبادک)
سوال اول هر روز بطور اتوماتیک برای ثبت نام کنندگان فرستاده می شود و در صورتیکه کاربر بخواهد می تواند به سوالات بیشتری در آن روز پاسخ خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت دهد.
۲ با خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت خاک خاموشش کنی
کاربر با ارسال پیامک خالی به ۸۰۷۰۱ یا عبارت OZV KGHZ به شماره ۸۲۸۲ در مسابقه عضو می شود. عضویت در مسابقه و دریافت اولین سوال رایگان است و فقط در ازای دریافت پیامکهای بعدی از کاربر هزینه کسر خواهد شد. پس از عضویت در مسابقه، سوالات برای کاربر خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت ارسال می شود.
تاریخ خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت برگزاری مرحله چهارم مسابقه:
هر روز ۱۰ کارت شارژ۲۰ هزار تومانی برای ۱۰ نفر( ورود به قرعه کشی خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت با کسب حداقل ۷۰۰ امتیاز روزانه)
شروع مسابقه۱ : خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت تیر ماه ۱۳۹۲
لازم به ذکر است که هر ۵۰ امتیاز معادل یک بار شانس شرکت در قرعه کشی می باشد یعنی اگر یک کاربر ۱۲۰۰ امتیاز در یک روز کسب نموده باشد معادل ۲۴ بار خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت شانس شرکت در قرعه کشی برای او منظور می گردد.
تذکر مهم: با لغو مسابقه در هر مرحله از مسابقه، تمامی امتیازات کسب شده برای کاربر خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت محفوظ خواهد ماند و کاربر بر اساس امتیازاتی که تا آن لحظه کسب کرده است در قرعه کشی ها شرکت داده خواهد شد.
در هر صورت کاربر خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت در پاسخ به این سوالات امتیاز کسب می کند..
کیوورد قابل استفاده در این مسابقه برای پاسخ دادن به سوالات “DA” می باشد و شرکت کنندگان بایستی شماره گزینه صحیح را با رعایت یک فاصله پس از خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت حرف “DA” در متن پیامک وارد نموده و آن را به شماره ۸۲۸۲ ارسال نمایند.
عدد گزینه موردنظر را پس از فاصله با کد DAبه خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت شماره ۸۲۸۲ پیامک کن
مثال : خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت DA۲
موضوع :این بار پسر عمه زا و فامیل دور می خواهند کلاه قرمزی را با خود به خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت یک سفر سیاحتی ایرانگردی ببرند تا کلاه قرمزی با فرهنگ نواحی مختلف کشورمان آشنا شود که شامل کلیه آداب و رسوم و نوع پوشش – غذاهای محلی – سوغاتی ها و غیرو می باشد.
قیمت هر سوال :۱۲۰ تومان خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت
مثال: DA۲ خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت
خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت آغازمسابقه:
· جایزه ویژه روزانه: خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت
شما هر زمان پس از لغو عضویت می توانید مجددا وارد مسابقه شده و مسابقه را از آخرین سوالی که قبلا خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت پاسخ داده اید ادامه دهید. در اینصورت امتیازات جدید کسب شده به امتیازات قبلی شما افزوده خواهد شد.
نحوه خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت انتخاب برندگان روزانه نیم میلیون تومان وجه نقد:
حامی : مجموعه کلاه قرمزی (به تهیه خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت کنندگی آقای حمید مدرسی)
نکته: در صورتیکه کاربر گزینه صحیح تر یعنی ۱ را انتخاب کند ۱۵۰ امتیاز خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت بدست می آورد و گزینه ۲ نیز ۱۰۰ امتیاز دارد.
پایان مسابقه۳۱: خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت تیر ماه ۱۳۹۲ ساعت ۱۲ شب ( ۳۱ روز)





:: برچسب‌ها: خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت بانک ملی , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت ملت , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت تجارت , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت مسکن , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت کشاورزی , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت سپه , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت اقتصادنوین خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت پاسارگاد خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت پارسیان , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت کارآفرین , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت سینا , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت صادرات , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت آینده خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت مهر , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت سرمایه , خرید شارج ایرانسل , شارج ایرانسل , ایرانسل , خریدشارج ایرانسل باکارت بانک ملی , خریدشارج ایرانسل باکارت بانک ملت , خریدشارج ایرانسل باکارت بانک تجارت , خریدشارج ایرانسل باکارت بانک مسکن , خریدشارج ایرانسل باکارت بانک کشاورزی , خریدشارج ایرانسل باکارت بانک سپه , خریدشارج ایرانسل باکارت بانک اقتصادنوین , خریدشارج ایرانسل باکارت بانک پاسارگاد , خریدشارج ایرانسل باکارت بانک پارسیان ,
:: بازدید از این مطلب : 470
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 تير 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: